Onze kerkdiensten ook op internet!

Kerkdiensten via internet meeluisteren én meekijken !
Eindelijk is het dan zover ! U kunt de kerkdiensten in de Oosterkerk live meeluisteren en meekijken. De nieuwe en snellere internet verbinding is klaar en de camera met toebehoren is geïnstalleerd.
Het uitzenden (streamen) van de kerkdiensten doen wij via Kerkdienstgemist.nl. De eerste echte dienst die we hebben uitgezonden is de oudejaarsdienst. U kunt deze nog bekijken via de ondergenoemde website.
Voor het live volgen van de diensten  of het achteraf kijken van een dienst dient u naar de website https://kerkdienstgemist.nl te gaan. Hier selecteert u op het getoonde kaartje de provincie Groningen en vervolgens De Wilp (onder de letter D). Tot slot klikt u onze gemeente aan.
U komt dan op de pagina van onze gemeente terecht. Links bovenaan ziet u 3 tapjes. Afhankelijk van uw keuze kunt u “Overzicht”, “Uitzendingen” of “Agenda” selecteren. Onder “Uitzendingen” ziet u direct alle oude en geplande diensten. De starttijd van de dienst is bij de betreffende dienst vermeld. Door te klikken op de geplande dienst start de uitzending. Bij de geplande diensten wordt de wachttijd voor start vermeld. Voor uw eigen gemak kunt u de Kerkdienstgemist.nl website onder “Favorieten” opslaan, zodat hij de volgende keer makkelijk bereikbaar is.
Ook voor rouw- en trouwdiensten is deze vorm van uitzenden mogelijk. Mocht u hier gebruik van willen maken, laat het dan op tijd aan de koster weten, aangezien hiervoor enige voorbereiding en inzet nodig is.
Mocht u problemen ondervinden met de verbinding of de start van de diensten, laat het dan per email weten aan beamteamdewilp@gmail.com .
Bij dringende vragen of mogelijke verbeteringen kunt u ook bellen met Klaas Visser, tel. 0594 64 44 22 of email visser.klaas@ziggo.nl .
De Kerkrentmeesters.